sedih atau gembira?

kalau ditanya. aku akan jawab atau kot. susah sebenarnya. biarlah masa yang tentukan ye. aku harap bukan macam dulu. kesian dia nanti. akan rasa macam aku adik beradik rasa. entahlah. semoga apa yang berlaku akan ada hikmahnya.


lepas satu, satu menimpa. adakah aku setabah itu. berlakon seolah anak sulung. hmm.. kuatkah semangat aku.

dalam ketawa ada duka. aku ingat aku dah takkan lalui perkara macam ni lagi. air mata pun tak sudi untuk menitis. mungkin kolam air mata tu dah kering. atau hati aku yang kering? entah lah.

buat suami, terima kasih memahami. nanti belanja jersi sehelai. hehe.

kata seorang kawan. aku ni, bila menangis, masih mampu membuat lawak. padahal hingus penuh dihidung!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?