kirim salam maut

hai.
tadi berjalan-jalan di pasar malam. tapi aku pergi waktu petang. bergelak ketawa sambil berjalan. tapi masih sopan. hehe.

tiba tiba adik keluarkan satu ayat yang sangat popular waktu persekolahan dulu.

"kirim salam maut".

tak tahu lah zaman zaman korang macam mane. tapi ayat ni memang femes abes bila si polan tak suka pada si polan itu, lepas tu adalah tukang menyampaikan.

biasanya kalau kita rindu, teringat, akan cakap " eh, kirim salam sayang ye kat orang ini"...

tapi ayat tu di tukar bila ada perasaan tak suka, tak gemar dan sebagainya. hehe..

macam ni.." kirim salam maut kat bedah ye!".... si bedah yang terima berdebar je. panas je hati. haha.

macam macam lah zaman sekolah dulu!

Ulasan

Anne Boleyn berkata…
hahaha betol2 dulu kat skul kita pon ada kemsalam2 maut neh. hehe. teringat zaman skola dulu. :)

p/s: jom baca citer anne boleyn di GH! :)
Teyn berkata…
hehehe.. yup2! igt2! hahaha... kelakarr
chekgu Moe berkata…
anne boleyn~ haha.. memang pemes la tuh! :)

teyn~ teyn pon ade gak? sangat menular ayat itu..=)

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?