Ahad, Jun 20, 2010

thank u Bro Ben...hehehe

thanks kepada bro ben sebab sudi listkan blog aku dalam listnye. bak kate bro ben, berada dalam list bukan batu loncatan ok..mungkin boleh jadi batu api..erk~~ salah2..
pada aku, berkongsi link ni ibaratnye berkongsi pendapat.. ape yang patut dikongsi, kongsikan lah. selain tu boleh tambah kawan.. =)

oh, sebenarnye nak tunjuk video ni, mahapkan la, aku pakai camera je rakam video ni.

encik suami ade sukan harini. mula2 kalah untuk acara peberet. kesian aku tengok. last pulak tu.. ade kesilapan amse starting. mungkin bukan rezeki beliau nak dapat emas.

susah gak nak pulihkan semangat dia. hish!

last, bila time 4x100m, dorang menang!! yeyeh!!

sila lah tgk video ni. encik suami runner ke2. nampak dia speeding aku terus jadik tak tentu arah, terus rakaman ke mana, hehehe...



hehehehe... si bini dak eksaited nak tengok betul ke laki dia yang dok lari tuh...jadi bergegar lah camera ditangan..

ape2 pun, nice run!

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...