saja nak mengomel sedikit

musim kawin dah berlalu.. sebab sekolah pun dah bukak hari ni. aik.. sekolah dengan aktiviti nikah kawin ni berkaitan ke ape? hehe.

aku pun dah kawen. cume aku pelik sedikit.

kalo time nikah kat masjid, atau surau atau kat rumah, kemain bertudung...
bila masuk bab sanding abes terbukak semuanya.

sang suami kelihatan bangge je sang bini tayang free kat orang kampung. hehe. suke lah kot. bini aku cantik!

so, tudung ni ibarat fesyen je lah kan.

oh, tak boleh ngomel banyak2.

tata~

Ulasan

Yam berkata…
setuju...fesyen dan trend je dibuatnye,,malu dengan tok kadi la konon
mOLLie berkata…
yam~yg dah tak bertudung tu...tak boleh kate ape la kan..tapi yang bertudung tegar ni...

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?