Jumaat, Jun 11, 2010

Kota Kinabalu!!

fuhhh~~
alhamdulillah. selamat sampai ke KK pukul 9 malam tadi. pramugari tak cantik sangat la air asia ni.. tapi pramugara hensem, pilot plak tua. haha. ke situ pulak ye.
penerbangan memakan masa 2jam 30 minit dari Lcct ke KK airport. aku dok jejauh ngan hubby. sangat menyakitkan hati ok. buhsan tahap gaban!!!
nak tengok awan pun kejap je dapat tengok.

ini adalah kali pertama dalam hidup aku naik kapal yang bole terbang. naif kan. hehe. sebelum ni tak berpeluang. jadi, sementara dah ada ni, aku naik lah. hmmm..macam2 orang cite, ade rase naik roller coaster lah... bagi aku biasa je, macam naik permainan yang ade kat fun fair tuh. rasenye DISCOVERY  kat funfair tuh lagi menakotkan.

hari ini, sampai, check in kat Tune Hotel. peh, sumenye nak kene tune. hampeh sungguh. korang bayangkan, tv dah ade sebijik melekat kat dinding, tapi kalo nak tengok siaran, sila bayar ye. siap macam prepaid plak tuh. gile budget sungguh ini hotel. mau kalo dia kate berak 2 kali je sehari. mau sembelit aku laki bini. ish ish ish.. aduh malaysia ku yang indah~~~

oh, semasa dalam kapal berterbangan itu, aku dan encik suami sangat2 lapar. jadi kami belilah makanan. aku mintak mineral water yang berisi 350ml air itu berharga rm3 ok. encik suami makan roti pizza, kalo kat kedai roti rm1.50 je. tapi di atas sane dah jadik rm7 kot. gile lah. hmm.. kaedahnye..makan atau tidak, turun je dari kapal tu perut berkeroncong jua. rm 13 tadi dibazirkan secara sukerela lah. -_-

kat hotel ni, ok lah, ade kedai makan "berdekatan". boleh tahan sedap lah jugak. kalo tak sedap akan ku bantai jua. lapar sangat2. hehe.

esok plannye nak pegi bercanda di tepian pantai. aku pon eksaited. lame tak jumpe air laut nih~ padahal aritu baru je g PD. hehe. ok. akan di update later. gambar2 pun. now nak tido, esok nak buang tenaga lagi.

p/s: ape la kisah adik n gegirl kat rumah ye...rindunye!!!

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...