dia akan pulang tidak lama lagi

hanya 12 hari lagi. lepas ni dia akan kembali menetap di malaysia. dah 5 tahun dia di sana. banyak yang tidak best katenye. hmmm... banyak bende yang best2 aku dah termissed (rojak punye ayat) nak buat dengan dia. dulu dia lah bestfren aku. ape yang aku buat sume dia buat. eh, bukan..ape yang dia buat sume aku nak tiru..haha..
orang sangka aku dengan dia kembar. walhal (cewah penanda wacana) kami tidak seiras langsung. mungkin saiz badan dan ketinggian buat kami kelihatan seperti sama.
dia ni aku rasakan lebih matang dari aku. ya. hehe. sebab selalunye aku yang dapat nasihat. bukan beri. ish3..sabo je lah.
tak sabar nak pegi klia dan amik dia bawak pulang ke rumah. sume orang sudah rindukan kamu. cepatla pulang.
oh. hari ini dia ade interview. harap2 lulus. balik malaysia terus bekerja.

siyesly. bangga ada adik seperti kamu. harap kamu pon bangga punya kakak seperti aku.

dia mestilah yang tidak memakai baju pengantin itu. itu dia~ hehe. hugs n kisses~

Ulasan

mizzbutterfly berkata…
memg same la muke cikgu molie..
mOLLie berkata…
yeke..tak la..mane same....huuuu
ravishingpeacock berkata…
syg tul u kt adik ye..gud2 :)
mOLLie berkata…
ravishigpeacock~

mesti lah sayang, itu je adik perempuan yg ada... =)
ザ-sylver-shooter berkata…
"KakLi ni 24jam ngadap laptop, cube2 la tolong mak potong bawang kt dapur tu"- salah satu nasihat(kot)...huhu
chekgu Moe berkata…
nizam~ eh..
kakli mane dok ngan mak dah...
keja2 potong bawang dah takda makna dah...hehe..

(buleh la kwn ngan ca, dia pun salu nasihat camtu...) -___-"

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?