delayed

hmmm...baru je nak happy2 pulang ke semenanjung, cuaca pulak tak mengizinkan... jadi, flight terpaksa ditangguhkan. sebab kalo terbang pun mungkin tak sampai, ish~

perut sebenarnye lapar,...tapi takot plak kalo makan nanti terCeriBeri. susah la ade perut sensitip ni. sikit2 nak CeriBeri. ah~ payah sungguh nak berjalan. ni pun perut tengah berkeroncong ni. berdondang sayang pulak~ adoi~

10 jun hingga 14 jun di sabah, sangat best! erm.. so~so lah. sebab ade beberapa perkara yang tak bape nak best~  -_-"

nak cite satu2 pasal sabah ni, nanti lah aku cite... nak kene tenguk2 balik gamba2 yang dah diambik, buleh la reka cerita apa pun kan.. haha..

hoho~ laparnye aku~

cepatla cuaca ok. aku mau pulang~!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?