Dance India Dance L'il Masters

fuhhh...tengok budak2 kecik ni menari. sangat awesome! tapi budak2 ni sangat mudah di bentuk. lentur lah ikot kemahuan kita. tapi, kalau boleh, biarlah ke arah kebaikan. jangan katekan budak2 kecik. budak besar pun...kalo kita pandai tackle kemahuan dia, automatik dia akan ikot kemahuan kite. macam mane tu? oh..mudah, kita cuit saje hati mereka. tapi nak cuit hati tu bukan kerja senang... kene belajar lah macam mane...hehehe..
tengok DIDLM ni, teringat mak aku, dia suke tgk cite camni. agaknye dah malas nak layan drama melayu kat TV tu dah. bosan katenye.

oh..rindunye kat ibu.
kakli balik nanti ye.
tunggu kakli..
masak sedap2 tau.
kakli lapo~

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?