juara atau tidak, ia tetap seekor katak

ahhaaa~

Tertengok k...hahaha

*credits to m u r a i . c o m*

tahniah buat shahir. rasenye nak amik kata2 seorang kawan kepada kawan dalam FB tadi..
dia bagi perumpamaan macam ni..

" ibarat sekumpulan katak memasuki pertandingan nyanyian, juara nya mestilah seekor katak di antara katak2 itu, jadi..juara atau tidak..ia tetap seekor katak~ "

phewww..~~~

sungguh mendalam perumpamaan itu.
tapi takpe, shahir lelaki, selagi dia tak buat perkara2 yang tak senonoh, ok le tuh!

p/s: jangan marah ye peminat shahir!

Ulasan

ieQa sWetLuv berkata…
wAHH dasat jugak perumpamaan itu.. ong gedek3.. ngeh3 ;p
mOLLie berkata…
haha...tu lah pasal..
kite amik je perumpamaan tu sebab macam menarik..=)

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?