sudah sepuluh bulan

alhamdulillah. syukran
sudah 10 bulan kami melayari bahtera rumah tangga..biase lah..aku ni kelasi kapal je..kalo bawak kapal terbang tu macam co-pilot lah!
sudah terasa asam garam rumah tangga..macam2 hal lah..seronok dan bahagia. kadang2...ade la scene gaduh2..biase lah..tipu lah kalo takde gaduh2..kecik2 ati... yeah..
semoga kami berjodoh hingga ke akhir hayat..hingga ke syurga..aminnnn

kali ini, seminggu aku kene tinggal..ok je..walopon tak sehat..
kene kuatkan semangat..
hmmm..
pagi tadi terbangun lewat..bukan ape..sebenarnye malas nak bangun..hahahaa~
adik dah gigit2 jari aku suruh bangkit mandi..thanks adik...! nanti mama belanje adik ikan rebus!

dari rumah pukul 7 pagi sampai skolah, 7.29 pagi..maknanya?
aku speeding habis pagi tadi... sian encik ramos...
kalo menurut pakcik google, jarak dari rumah ke sekolah..lebih kurang 38.9km.. tak jauh pon.. hehe

kat sekolah dah start tak sehat..
selsema, bersin2, batuk2,,
sebab ape tah ni...

hari ni dapat cover topics prinsip akaun form 4. lega.
esok form 5 pulak.

cepat lah sembuh.
kepada si sayang. i lap u. ade 2 bulan lagi, kite sambut anniversary lak eh! heheehe
dah nak setahun dah!!!!!

ok.bai

Ulasan

mizzbutterfly berkata…
seronok nye die..smg berbahagia k...
mOLLie berkata…
mizzy~ thanks u dear~ =)

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?