apo den nak kato?

minggu depan, exam dah nak start.
sekarang semua tengah busy body packing soalan.
siapa yang dok buat semua bende2 tu?
eaaaa...mesti lah cikgu cikgi ni semua....

semua pun cikgu kene buat, dah memang keje cikgu kan...

so, tak ada guna lah kerani kat sini (perli nih)
bukan begitu, kerani ngan cikgu..mesti la beza bebanan kerja.. dalam bahasa inggeris ialah workload.
banyak ok.
berlambak.

kenapa kalo nak suruh kerani nak buat keje pun jadi macam serba salah.
baru je nak suruh,
dia dah buat muke..
ish, ko kan kerani, takkan keje2 kerani ni cikgu cikgi nak kene buat.
ko tu dah la duduk je..
mase rehat pun buat2 panjang kan... selambe je kua dari sekolah dari kol 1 pukul 2.30 petang pun tak nampak lagi tapak kaki ko...
bila suruh, then ko buat, mesti ade salah.

erm...
kalo tak tahu,
tanye lah
bukan ke komunikasi itu penting
bukan nak kutuk ko dalam belog aku ni,
tapi, sedar lah
aku dah beri kerjasama ngan ko
ko pun mesti buat macam tu
ni ha, aku suruh potostet,
belum abes arahan ko dah blah..
dah siap, kompem salah ko buat!
ish, kene buat sendiri jugak.
geram!
geram!
ade 30 minit nak masuk kelas mengajar.
kene buang rase stress ni dulu.
ok.kene study b4 masuk kelas.
hish!
kekwat~

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?