Selasa, Mac 16, 2010

saiko betul~

huh~
seumur hidup ni, pernah jumpe macam2 perangai manusia..memang pelbagai ragam lah...
tapi tak pernah jumpe saiko seperti ini...

serius~ menakutkan sebab dia muda lagi..
dan tak sangka dia boleh buat macam tu...
memang bijak betol..tapi dalam bijak2 pun, kantoi gak ngan aku..haha...
nak tipu aku...sorry beb...
dari sulu pon aku mmg susah nak caye ape ko cakap...
dia tak takot ke kalo segala penipuan dia terbongkar??
tak malu ke dia?
atau dia memang sengaja...?
mungkin dia terdesak...
maklum lah...orang tak pernah tengok dia in person...
just dalam alam maya je kan...
memang kesian kalo macam tu......
hmmm...betul, dalam kecanggihan teknologi sekarang ni..memang kite tak boleh percaya 100%..
tapi dalam kehidupan sebenar pun nak tipu...macam mana....gile saiko betul..
susah la nak cerita..complicated sangat2...
harap dia tu berubah la..selagi boleh berubah..berubah lah...jangan sebab kepuasan diri sendiri, guna pelbagai helah...jangan nanti ko memalukan diri sendiri, family sudah lah...
cube lah berubah..cube...ni tak nampak pun nak cube...
asek tipu je keje ko...
maybe bile tipu ko dapat gaji kot...
sudah2 lah....kalo orang cam aku pon ko leh nak tipu,
dengan orang lain lagi la ko bagi ayat ape tah...
sudah2 lah wehhh..
Ya Allah, ampunkan aku...bukan niat aku nak buka aib...tapi aku dah lama simpan...kadang2 aku geram..sampai bila dia nak hidup dengan menipu orang...
semoga Allah buka hati dia untuk berubah..aminnn..

p/s: lepas ni nak guna aku sebagai kata ganti nama...hehehe...boleh??

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...