Catatan

Tunjukkan catatan dari Ogos, 2009

Salam Ramadan

Assalamualaikum... hai semua! cewah! mcm ramai je yg dok membacenye kan.. sejak dua menjak ni...sangat sibuk..kalo update pon..update yg tah pape...(padahal same jek nih) pejam celik..pejam celik...dah nak berpuasa plak ye kite sume..bagi yang beragama islam...bagi yang beragama (ala..lupe plak agama ape..baru je blaja...) dorang puasa bulan march tahun depan...hehehe... dikesempatan ini, molie nak mengucapkan selamat berpuasa buat semua yang beragama Islam..tak kira lah dimana jua anda berada! puasa ganti sudah lupus ke belum..? haha~ tanye orang plak ek.. sekarang ni, cume tinggal beberapa minggu je molie nak abeskan sem pertama program DPLI ni...memang padat,dahsyat yang amat..sesiapa yang kuat..pasti maju lah..yang lemah tu..kene makan suppliment..siyes...memang tak larat...bile exam plak..macam nak gile...sampai markah molie pun ade yang teruk... baru nak membebel...my husband da ajak balik...aa..molie pun puasa ni...puasa ganti...huhuhu.. oklah.. selamat berpuasa ya semua! andai tersilap…

GiLOs

aisehmen.... apela test2 nih... susah.. gilo.. pening kepala otak.. :(

Baby

Imej
:))

asek mati je

salam..
ade mase sikit ni nak mengomel2 disini..
patutnye kelas abes pukul 12.30 tadi..tapi lecturer tak sihat, may b sebab cuaca sekarang dengan wabak yang mengerikan lagi...macam2 hal dah..
minggu yang agak sibuk..baru lepas cuti..byk la kerja yg menimbun tu...biase la..kate student..

semlm..hari yg menyedihkan...kucing yg molie bela dah mati...!
patut la molie terasa nak balik je pas kelas kol 2 semalam..hmm..bukan rezeki lagi..

takpe lah...nanti..beli yang da besar terus..:)
senang..:)
terasa gak..kene sumpahan ke ni..asek mati je kucing yg molie bela..haha..karut!
erm...takpe la..
may be lain kali..

jap lagi ade kelas lagi nih..malam ni kene temankan hubby OT plak..sian dia..banyak keje..takpe la..mari kite bekerja..huhu~