tukar, tukar~

salam semua...
harini nak tukar sikit cara...sudah terbiasa dengan yang biasa..apa kata kita tukar sedikit...tukar ape tu..??




ala...bukan bende besar sangat sangat pun...biase2 je...




hish, tukar ape nih..???




ala..takde pape lah...tukar gaya je...




oooo..pesyen eh..? eh..takla..bukan..bukan...








heheee~ bengang je..:p




takde pape lah..




saje jek...




tengah menunggu turn nak MT...soo~ layan la menulis bende2 ni...










rileks la...jangan la marah2 ok...cube tengok meom ni...muke cam garang kan...tapi tetap comelkan...:0






ok..sambung balik...nak sangat berubah...or bertukar kepada yang lebey baik sebenarnya..itu sahaja...hati lebih ikhlas, lebih berfikiran positif (selama ni tak berapa nak postif) huhuhu~






bukan ape...bila review balik n muhasabah diri..terasa sangat2 kekurangan, sangat teringin untuk berubah...erm...






sebagai contoh kan...kita bersahabat, berkawan...kat luar, senyum2, hai hai, bai bai,,,tapi bila main dalam hati...siapa tau..? hanya empunya badan dan Allah je...






itu sebagai contoh ok~






untuk berubah ni, kita kene la berusaha dan berdoa, kemudian tawakal...






jadi kat sini nak letak sikit doa sebagai panduan kita semua...:)







Doa Pembuka Hati
Ertinya: Ya Allah! Lapangkanlah hatiku dan mudahkanlah urusanku, lancarkanlah lisanku agar mereka mengerti perkataanku.





yang ni khas untuk kawan2 yang akan mendirikan dan yang mendirikan rumah tangga~

Doa Bersetubuh:~



Ertinya: Dengan nama Allah. Ya Allah! Jauhkanlah kami dari syaitan dan jauhkanlah syaitan dari anak yang Engkau kurniakan kepada kami.



okey..selamat mengamalkannye..hikhik~

ceria2 selalooo~ daa~



Ulasan

.::aDa::. berkata…
hye..cam mendalam jew..huii..doa bersetubuh pon letak..
mOlliE berkata…
hahaha...
eh..? takla...
doa tu penting tau..kalo lupe bahaye..effect kat anak2 annti...hehhee..:p

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?