bertahan!

hai kawan-kawan! hehe
sungguh lame tak update...sebok ngan kebun2 dan ayam belaan...sekarang ayam dah berumur lebih kurang seminggu...jadi kene gigih la menjaganya..walopon kadar kematian hanya 5%, tapi...kalo blh tanak la ade yg mati..sedih...sbb anak2 ayam tu sume kiut miut..:)
1st test baru je berlalu..sepatutnya dah lame..tapi lecturer baik hati jarakkan tempoh..lepas raya ni dah final dah..oh...untuk pengetahuan semua...sem molie just 3 bulan je...sekejap je..maklum la..kami ni produk2 instant, harap2 menjadi la..huhu
pack memang pack...tersangat la pack..sampai kadang2 tak sempat nak study pun..tetiba dah exam..ade la seketul dua subjek molie kantoi...tapi akan daku pertingkatkan usaha ngan gigih lagi...:p
minggu ni akan menjadi mimpi ngeri yang amat sangat sebab BANYAK GILERSSS kerja yang kene selesai kan b4 balik raya...betul la cakap org, program dpli ni memang rash..kalo tak ley ikut..memang semput la..ahad kene present plak..mcm micro teaching...bahan2 pun belum siap (bukan nak g buat, dok mengomel jek ni)...harap2 blh buat...takmo pening2..nak hepi2..
nampaknye harini molie masih berpuasa penuh dengan jayanya...hmm...dah 18 Ramadhan dah..:) kalo puase penuh..tandanye ape ye..? hehehe...:p
ok lah..molie kene kua ni..takley online lame2..melekat nanti..:) ok la..
ade 12 hari lagi nak raye...YEAY!
babai sume!
muahh!~

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?