asek mati je

salam..
ade mase sikit ni nak mengomel2 disini..
patutnye kelas abes pukul 12.30 tadi..tapi lecturer tak sihat, may b sebab cuaca sekarang dengan wabak yang mengerikan lagi...macam2 hal dah..
minggu yang agak sibuk..baru lepas cuti..byk la kerja yg menimbun tu...biase la..kate student..

semlm..hari yg menyedihkan...kucing yg molie bela dah mati...!
patut la molie terasa nak balik je pas kelas kol 2 semalam..hmm..bukan rezeki lagi..

takpe lah...nanti..beli yang da besar terus..:)
senang..:)
terasa gak..kene sumpahan ke ni..asek mati je kucing yg molie bela..haha..karut!
erm...takpe la..
may be lain kali..

jap lagi ade kelas lagi nih..malam ni kene temankan hubby OT plak..sian dia..banyak keje..takpe la..mari kite bekerja..huhu~

Ulasan

bicaraqalbi berkata…
Molie,
Harini kan ade 3 ekor anak kucing datang rumah.cute sgt.tapi gdah jenis tak bela kucing.tkt die mati nanti gdah akan nagis berhari2.huhu~tapi die ngan mak kucing tu buat masa ni duk umah gdah.Kalo umah molie dkt2 sini je,mmg gdah bagi kat molie buat pengubat sedih di hati =)
mOlliE berkata…
tq gdah...
nak jadi cerita kwn molie jumpe 4 kittens..mak dia g mane tah...so..buat sementara molie jaga 2ekor tu dul...bukan niat nak pisahkan..tapi itu yg mampu...:) happy sbb hubby pun tolong sekali..:)
bicaraqalbi berkata…
bukan buat masa ni kot Molie jaga kucin2 tu.silap2,amik anak angkat terus.heheh
mOlliE berkata…
opss...huhuhu...:)

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?