sudah


erm.


sebenarnye saje je nih..

dok mengadap pc, b4 balik ipoh sat g..nak jumpe supervisor dia meeting pulak..kad kawen banyak tertangguh ni, nak bagi sape lagi ek? tadi dah bagi kat kawan2 lain dah..hehehehe..


hmm..

patutnye minggu ni orientasi kat upm ni

tapi malas nak join..tak tau la camne..

nanti class start baru join..hehe..baik dok umah..lepak2 sambil siap2kan ape yang tak siap lagi..


kurang 2 minggu lagi..

hish...

perasaan bercampur nih..

semalam dah angkut sikit barang ke rumah si dia..hehe

penat jugak mengangkat..umah tinggi..faham2 je la..huhuhu..


isnin minggu depan dah start belaja..mesti sibuk..

pening jugak nak settlekan sume bende nih..

huhuhuhu..


kan best kalo ade magic..camtu je..

saye nak ini..tunjuk je..

saya nak itu..hah..bling! jadik..haha


tadi dah setel dah pasal bilik..rezeki..kalo tak, terbang rm610..bayar sewa bilik..

lupe plak dulu ade letak deposit rm150..

kebetulan ude nak g Padang minggu ni..

jadi, boleh la buat belanja sikit...time kasey uder!!


pelamin dah terpasang kat umah ni..tatau rupe dia camne..

maklum la, buat sendiri..

cut cost tu..hehehehe..


tatau nak bebel ape lagi..

aih..mane abg sayang ku ini..

saye dah nak balik ni..

nak anta ke tak ni..

tapi motor ade pada saye..


ok.ok..


saye tanak mengarut lebey2 ni..

saye pegi dulu..
enjoy tgk gambar arwah tomok..:)


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?