Khamis, Mei 28, 2009

molie layan tag...hikhik~

1. Apa perasaan sekarang?
-mengantuk...sebab kene jait manik..datin nak bulan 6 nih..huhuhu~
2. Saya nak makan
-bende yang buat saya kenyang dan bertenaga! yeah~!
3. Saya tak suka
-buang mase...hehe..padahal salu jek buang~
4. Impian saya
-banyak sangat..tidak cukup ruang di sini~
5. Haiwan yang saya tidak suka
- saya sukakan semua haiwan..saya tak suke serangga..iaitu LIPAS~ benci!!!
6. Saya Harapkan
-saya sentiasa dirahmati dan sihat2 selalu..hehe
7. Jika boleh di putarkan masa..
-saya tanak putar..saya suka keadaan sekarang~
8. Saya pada 10 tahun akan datang...
-masih menten ngan bentuk badan sekarang~lalalalala~
9. Handfon saya adalah sebuah...
-ciptaan dari LG..life's Good..hehehe
11. Saya pernah bercinta sebanyak....
-tak banyak..orang cintekan saye ade lah..hehehee
12. Saya suka pada...
-photography,animals & music (same la ngan ko ajaq!)
13. Kawan-kawan saya...
-sume dah keje..saye nak keje gak!
14. Pernah dikhianati?
-pernah.
15. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
-biar Allah je balas..saye malas nak amik tau pasal dia..
16. Senaraikan 5 orang untuk di tag
- saye malas nak tag org..hehehe..tag lipas bole?

hahaha~

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...