perlukah?

ni gambar kat dinding sebuah kedai (kene conteng by budak2 nakal ni) tapi artwork dorang bagus gak ek..tapi salah tempat....pelik2 btol la...erm..ade bende nak share ni...:) bace2,,jangan tak bace!
tak pernah pula molie terfikir nak tulis bende pelik2 kat blog ni...yelah...biasenye..tulis ape yang kite mau tulis la kan...:)

tak pernah terfikir nak tulis perkataan yang ada unsur maki2 ke..ape ke..cam kalo sedey tu..takde la sampai cakap ba alif ba ya kat blog ni...macam tak elok...

elok ke kalo..bagi contoh ni..perempuan bertudung, tapi suka cakap ba alif ba ya...ape korang akan rasa...? macam tak berapa nak sesuai lah kawan...

kan tak elok nak maki2 dalam blog...tulis biasa2 je dah la..setiap orang lain ragamnya..

bukan ape..molie cuma terkejut sbb ada jugak macam tu..ah..dunia..memang cukup lengkap punya pelbagai jenis manusia...


biasa lah..manusia..tak pernah fikirkan keburukan sendiri..hanya tahu mengutuk dan menghukum orang lain (muhasabah diri sendiri ni)


harap2..kita sama2 renung diri kita sendiri..fikirkan kekurangan diri..keburukan diri..:) barulah kita jadik manusia yang lebih baik..:)


renung2kan dan selamat beramal!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?