`Majlis Itu Tertunda~

pengalaman membeli cincin merisik satu pengalaman yang sangat hepi bagi aku..yer la..buat kali pertamanye...aku mengambil langkah pertama untuk lebih serius..huhu..takut juga..

pada awalnya, ibu mahu sekalikan majlis merisik dengan pertunangan..aduh, ade mase beberapa hari je untuk sediakan semua itu...

aku cuba telefon makcik di terengganu..namun panggilan aku tidak berjawab...huhu...mane MokYah ni...

lepas 25 minit, MokYAh call aku balik..hehe..abes bertanye khabar, aku khabarkan persiapan majlis pertunangan aku...dia tak setuju..katanye, dia nak turut serta, dia minta tundakan majlis itu...so....aku menurutkan saja...huhu..lega dalam hati pun ade sebenarnye..:)

jadik...8 Disember 2008, Majlis Merisik akan dilangsungkan dirumah ibuku...

semoga semuanya akan berjalan dengan lancar..semoga kedua keluarga dapat capai kata sepakat dengan aman..hehe..takot gak ni...yerla..aku anak pertama akan dirai..sedara mara lak jauh nun di terengganu...

semoga semuanya selamat~







hehe..semoga semuanya 'OK'

Ulasan

Lup-duP berkata…
org y dah kene risik la banje paddigton pancakess
mOlliE berkata…
haha..takde syarat lor..:)
Ain Azhar @ Chenta berkata…
congratz molie.. kawin jemput aku tau.. =)
orangorang berkata…
tahniah....selamat melangkah ke alam baru....hehehe
mOlliE berkata…
time kaseyyy!

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?